R10 Rezilliği

R10 da link değişimi yaptığım bir konu yüzünden bannlanmışım.
Bannlanma sebebine yazdıkları yazıda; "fake domain ile link degişimi yapmak yasaktır."

Acaba fake domain ne demek?Fake pryi duymuştum ama fake domaini ilk defa duyuyorum.

Konunun resmi, domain de bu www.7q4.net.

Edit: Durumu leet nickli admine bildirdim inceleyecek.
Haksızlığa asla gelemem, haklı olarak bannlansam sesimi bile çıkarmazdım.
Tekrar edit: leet isimli sembolik admin ilgileneceğini söylemişti kaç gün oldu daha ilgilenecek, neyse zaten bugün bannım kalkacak 05-04-2008, 12:00 PM .Belki r10da sözü geçmiyordur.

Yorumlar

  1. bence bu ibne forumu sevmedim hep kendilerini birşey yapıyor üstün görüyorlar ayrıca üyelikleri açtılar ancak yinede onaylamıyorlar afedersiniz keyifleri gelecekte açacaklar ama bu yazıyı yazmamın bir sebebi var az evel farkettim google ye r10 yazınca r10.gen.tr ilk 4 de girmiş sanırım yeni açılmış forum sitesi takip ettim güzel konularda var umarım onların başlarına bela olur o forum ve onlar gibi pinti olmaz ve o forum ilerler teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Puzzlephone Parçalari Değişen Telefon

Şehit Tahtında (Klip)